Middag med Tant Augusta

Mitt sociala flyt fortsatte i går kväll med middag med en bloggvän.

Tant Augusta och jag träffades på Wagamama där jag nu lärt mig att man både kan och bör boka bord.

Vi ägnade några timmar åt god mat och konversation och sedan kompenserade jag för den goda maten genom att promenera hem.

En mycket fin kväll som igen påminde mig om hur mycket jag kan tacka bloggen för.

Tack igen, alla fina bloggvänner, för att ni finns och berikar mitt liv.

Tant Augusta är för övrigt väldigt lite tant och väldigt mycket fart och fläkt och stimulans och intressant information.

Nu vet jag till exempel hur det faktiskt är i Saltsjöbaden.

Det är precis som i Solsidan.

Eller om det inte alls var som i Solsidan.

Vi pratade nog mer om annat.

IMG_8276.JPG

4 thoughts on “Middag med Tant Augusta

Kommentera

