Inte ensam längre

Jag gjorde en snabb utflykt till Täby Centrum på lunchen i dag.

Egentligen var jag på jakt efter några ljusslingor inför advent.

Men hur det nu var kom jag tillbaka utan några dylika, men med flera andra saker.

Bland annat har jag länge tyckt att min lilla turängel sett lite ensam ut.

Nu är han inte ensam längre utan har fått en lejonvän.

Själv är jag däremot fortfarande ensam.

Eller, nej, ensam är jag ju inte, men singel.

Kanske kan det bli ändring på det nu när jag har två små änglar på min sida.

IMG_8316.JPG

8 thoughts on “Inte ensam längre

  1. I will not keep calm… – Visst är de! Det är nästan omöjligt att välja, så många olika söta finns det.🙂
    Åsa – Maila mig din adress så ska jag kolla i helgen om de har fler lejon och skicka ett till er.

Kommentera

