Trevligheterna fortsätter

Jag har flyt nu.

Vad gäller trevligheter med vänner.

I dag träffade jag en före detta klasskompis.

Vi pratade i nästan fyra timmar!

Det är så härligt att umgås med någon där det bara flyter, där det går att både prata allvar och skratta.

Och att få göra det två dagar i rad är ju helt magiskt.

Dessutom kan jag ha upptäckt ett nytt favoritställe här kvarteren; Birka Burgers & Beers.

Snygg inredning, glad personal och goda burgare med tillbehör.

Och milkshakes med sprit i.

Livsfarligt för en viktväktare förstås så det blir till att promenera lite extra i helgen.

IMG_8176.JPG

IMG_8174.JPG

Trevligheterna kommer för övrigt att fortsätta. I morgon ska jag träffa min vän Filippa och på tisdag Tant Augusta.

Jag sa ju att jag har flyt nu.

3 thoughts on “Trevligheterna fortsätter

Kommentera

