16. Kolla! Så här ser min autograf ut.

Nu har jag ju inte blivit ombedd att skriva min autograf ännu.

Men så här ser min namnteckning ut.

Den blev sämre och sämre när jag hade ett jobb som stundtals krävde att jag skrev ett 50-tal underskrifter i streck lite då och då.

Det går ju faktiskt inte längre att se vad det egentligen står där.

Så nu är den väl värdig att kallas autograf.

Jag kan se mig själv signera hörnet av tjusiga, Photoshoppade glamourshots av mig själv med den.

Och förhoppningsvis är det väl bara en tidsfråga innan jag måste börja skriva autografer.

Kanske i ett annat liv.

IMG_8006.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

3 thoughts on “16. Kolla! Så här ser min autograf ut.

  1. I will not keep calm… – Det är bara att börja öva. Skriv hundra namnteckningar på raken i tio dagar och jag lovar att din blir så där till slut den med.🙂
    Fraidi – Ja, kan man bli känd för att ha haft sex i tv så kanske man kan bli känd för att ha en snygg autograf, vem vet.🙂

Kommentera

