13. Kolla! Här är en av mina favoritplatser.

Jag har ju redan visat både mitt soffhörn och min säng här i bloggen.

Även vårt sommarställe utanför Örnsköldsvik och min favoritstrand på Gotland har fått vara med på bild här.

Så i dag visar jag upp min favoritplats på jobbet.

Nere i ljusgården i entren till vårt kontor finns några sittgrupper med sköna fåtöljer.

Och just den där fåtöljen till höger på den blågröna mattan är min favoritplats.

Där tycker jag om och sitta och ha informella möten och fikapauser.

Det är ljust och luftigt och folk kommer och går.

Bekvämt sitter man också.

En bra omväxling till det hörn där jag normalt befinner mig när jag jobbar.

IMG_7889.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

4 thoughts on “13. Kolla! Här är en av mina favoritplatser.

  1. Tant Augusta – Jag jobbar faktiskt i ett jättefint hus.🙂
    I mitt huvud – Vad kul, det var den effekten jag försökte uppnå.🙂
    Fru Fransson – Vi har det fint på mitt jobb.🙂

Kommentera

