Vantrivsel

Jag är väldigt mycket den typen av person som skulle säga att mitt hem är min borg.

Mitt hem reflekterar mig, det är där jag trivs bäst och känner mig lugn och trygg.

Men inte just nu.

Just nu står inte saker på sin rätta plats och främmande människor har nycklar till och har vistats i min lägenhet.

Det är ju inte ens jag som anlitat dem utan bostadsrättsföreningen så jag vet inte vilka de är, har knappt hälsat på dem, bara sagt hej när vi stött ihop på gården eller trapphuset.

När jag kom hem i dag hade de inte låst överlåset och tre av mina fönster är täckta med såna där vita, tältliknande saker.

Hoppas de blir snabbt färdiga så att jag kan koppla av igen här hemma.

IMG_7872.JPG

2 thoughts on “Vantrivsel

Kommentera

