Att ställa krav är ju lätt

I går kväll träffade jag en före detta kollega från när jag jobbade i Schweiz.

Det var helt otroliga åtta år sedan vi sågs så vi hade mycket att prata om.

Bland annat pratade vi förstås om det här med internetdejting.

Han hade också väldigt tydliga idéer om hur en man som skulle passa mig bör vara.

De stämde inte helt överens med Malins kravlista.

Eller med vad (läs vem) jag för närvarande helst önskar mig.

Men det kändes ju roligt att han tyckte att jag borde ställa krav och vara kräsen.

Fast än så länge är det ju ingen av de som hjälper till och skriver de här kravlistorna som lyckats hitta en sån man de beskriver till mig.

Om vi skulle ta och fokusera mer på det och mindre på att skriva listor i fortsättningen, tack.

2 thoughts on “Att ställa krav är ju lätt

  1. Men vänta nu.. har jag sagt att du inte skall ha några krav? Kan jag få höra hans lista nu? Så kan jag rätta den😉.

  2. Malin – Nej, det har du inte sagt. Men det är ju extra skönt när det är en man som säger att jag bör ställa krav.🙂 Han tyckte att jag inte skulle ha någon mes, att jag är för smart och stark och behöver någon som kan sätta mig på plats.😉

Kommentera

