7. Kolla! Så här ser jag ut idag.

Egentligen borde det väl stå ‘Kolla! Så här såg jag ut idag‘.

För dagen är ju nästan slut nu.

Men jag har inte hunnit blogga någonting i dag.

Det var knappt jag hann ta någon helfigursbild och det är därför jag ser så sammanbiten ut på den.

I dag hade jag på mig ett par svarta jeans från KappAhl som skulle hålla in magen, en blus från HunkyDory och mina andra favoritskor från Clark’s.

Och håret hade jag uppsatt i hästsvans. Eftersom chefen tycker att jag alltid borde ha det.

Eller för att jag inte orkade tvätta håret i morse.

Jag försökte iallafall distrahera från håret med hjälp av ett par örhängen.

Det var väl en helt ok dag utseendemässigt, men inte så bra att jag dokumenterat dagens utseende om det inte varit för den här utmaningen.

Fast skorna är snygga.

IMG_7788.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

6 thoughts on “7. Kolla! Så här ser jag ut idag.

Kommentera

