6. Månadens djur är givetvis…

Månadens djur är givetvis snorkråkan.

Det är inget djur jag önskar in i mitt — eller någons — liv men runt omkring mig är det redan flera som har detta djur.

Och tyvärr är det ju som det gamla talesättet säger; en snorkråka kommer sällan ensam.

Men som tur är finns det hjälp.

Jag har laddat upp för att se till att snorkråkan blir en flyttfågel som ger sig i väg fortare än den dök upp.

Fast helst skulle jag vilja slippa den helt och hållet.

IMG_7768.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

5 thoughts on “6. Månadens djur är givetvis…

Kommentera

