Hela jag

Så här såg hela jag ut idag.

Jag kände på mig att ni ville veta.

IMG_7717.JPG

6 thoughts on “Hela jag

  1. Smultron – Kanske inte så pass, men jag var ganska nöjd med dagens outfit.🙂
    I will not keep calm… – Jag är ganska så förtjust i den där gröna kavajen.🙂
    Fru Fransson – Tack, fast i verkligheten såg håret lite grann ut som svinto idag.😮
    Tant Augusta – Tack. Och det bästa med att ha nordisk workshop är att det kommer folk på besök som säger snälla saker.
    Karin – Jag behöver bara finslipa min synska förmåga så att jag kan vinna en massa pengar på trav eller annat och köpa mig en gigolo så vore livet perfekt.😉

Kommentera

