4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.

IMG_7733.JPG

Egentligen är de här skorna lite för stora.

Men kanske just därför väldigt sköna.

Bland annat promenerade jag runt i Helsingfors i dem trots klackhöjden.

Fast det jag gillar allra mest med dem är att de ger mig känslan att jag skulle kunna riva av en flamencodans om jag ville.

Om jag kunnat dansa flamenco alltså.

Men skor som skulle sitta kvar vid en dylik aktivitet är väl en bra början?

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

5 thoughts on “4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.

Kommentera

