2. 5 saker jag tänkt på idag.

Fem saker som jag tänkt på idag:

  1. Nutella. Jag tänkte att jag kommer att se ut som den där kvinnan i reklamfilmen och få hennes liv om jag äter Nutella. Eller så tänkte jag bara att det är gott. Troligen det senare.
    IMG_7701.JPG
  2. Ny favorittröja. Jag tänkte att jag nog har en ny favorittröja. Den är mjuk och varm och lagom lång och lagom tjock och inte ett dugg stickig. Jag har bott i den hela helgen.
    IMG_7699.JPG
  3. Biotider. Jag tänkte att jag skulle vilja gå på bio. Dels är det sånt väder och dels har jag presentkort på biobiljetter för två. Fast bara om jag fick sällskap med någon jag ville hålla i handen och kanske pussas lite med.
    IMG_7700.JPG
  4. Festörhängen. Jag tänkte att jag måste se till att få något tillfälle att använda mina nya, fina örhängen. Om jag så måste ordna någon slags fest själv.
    IMG_7698.JPG
  5. Doftljus. Jag tänkte att doftljus är en riktigt bra uppfinning. Åtminstone såna som doftar precis lagom mycket. Levande ljus-mys med lukta gott-bonus.
    IMG_7696-0.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

8 thoughts on “2. 5 saker jag tänkt på idag.

  1. I will not keep calm… – Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Undrar om jag ska ta mig själv i kragen och slänga den i morgon trots att den inte är tom? Vi får se vad vågen säger… Om jag kan hantera att ha den i kylskåpet eller inte.

  2. Spader Madame – Om jag får hålla handen och pussas har jag flera förslag.😉 Men allvarligt talat, även utan att hålla handen och pussas, och jag har fyra biljetter så om I will not keep calm… också vill så gör vi en favorit i repris. Fast en annan film.🙂

  3. Fest är bra så här i mörka tider. Bio också, men inte lika viktigt med snygga örhängen i biomörkret. F ö saknar jag en mysig älsklingströja. Lite avis på din.

  4. Tant Augusta – HunkyDory har flera mysiga tröjor nu. Den här som det står 78 på och en annan som det står 64 på, och några till. Deras butik på Åhléns har bäst utbud tycker jag.🙂

Kommentera

