1. Kolla! Så här ser det ut utomhus idag.

Det är inte utan att jag önskar att det var gårdagens utomhussituation som skulle dokumenteras.

I går var det nämligen ett alldeles fantastiskt höstväder, lite kallt kanske men med sol och blå himmel.

I dag hade jag troligen inte begett mig utomhus överhuvudtaget om det inte varit för den här bloggutmaningen.

I dag är det nämligen grått och regnigt och som gjort för att sitta hemma och mysa.

Vilket de flesta verkade göra också; det var inte många ute alls.

Men nu när jag är hemma igen känns det skönt att ha varit ute.

Och jag råkade visst få med mig tre nya doftljus hem också.

IMG_7660.JPG

———————

Det här inlägget är en del av Onekligens bloggutmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i november’.

8 thoughts on “1. Kolla! Så här ser det ut utomhus idag.

  1. I will not keep calm… – Jag var ju för tuff för paraply så jag var ganska rejält blöt när jag kom hem. Och två klänningar var ju ett bättre kap än doftljus.🙂

  2. En får tänka på hur skönt det är att komma hem efter en sådan blöt promenad. Och det gäller att få sig lite dagsljus till livs, det börjar bli ont om den varan nu.

  3. Tant Augusta – Ja, i dag borde jag kommit ut på en promenad men det verkar bli en soffdag i dag.🙂
    Spader Madame – Doftljusnovember låter som en perfekt idé.🙂

Kommentera

