Fina människor

I dag har jag träffat världens bästa bankmän.

Jag kan bli lite nervös när jag ska träffa bankmän och myndighetspersoner och liknande.

Förut hade jag en bankkille som jag verkligen både tyckte om och kände förtroende för men han har andra arbetsuppgifter nu så idag skulle jag träffa någon annan.

Vilken tur att det visade sig vara en glad, trevlig och kunnig kille. Som dessutom kom från Grytan utanför Östersund och kände Åsas söner.

Så nu törs han väl inte annat än vara snäll mot mig eftersom jag kan leta rätt på hans mamma.

Som grädde på moset träffade jag också min förre bankkille och fick en kram.

Sedan gick jag till Friday’s och blev bjuden på lunch av Malin och Ronnie och deras pojkar Erik och Johan.

Det blev allt lite kramar där också, trots att min häxnäsa vuxit ut så här lagom till Halloween.

Efter en promenad hem i friska luften sitter jag nu i soffan, mätt och nöjd och med uppfylld kramkvot.

Det är härligt med en ledig dag då det hinns med både ärenden och trevligheter.

IMG_7620-0.JPG

2 thoughts on “Fina människor

Kommentera

