I kväll loungemusik

Sist jag var i en av mina favoritbutiker frågade jag om musiken de spelade.

Det var klassiska låtar i lite softa, jazziga versioner och jag gillade det verkligen.

Hon sa att det var en spellista på Spotify som hon trodde hette Vintage Café.

I kväll kände jag inte för att titta på tv så jag gjorde ett försök att se om jag kunde hitta den.

Och det kunde jag; 427 låtar, 26 timmar och 26 minuter av loungemusik.

Som ni förstår har jag inte hunnit lyssna igenom hela listan ännu.

Men jag har hittat några favoriter.

Bland annat den här.

Kommentera

