Lappad

I går morse när jag kom till jobbet låg det en rosa lapp på mitt tangentbord.

IMG_7562.JPG

Den gjorde mig jätteglad och var en toppenstart på dagen.

I morse när jag kom ut till bilen satt det en gul lapp på framrutan.

IMG_7567.JPG

Den gjorde mig inte alls glad men jag vägrar låta den förstöra min dag.

Det är piglördag, jag har en ny grön sammetskavaj och ikväll ska jag hänga i en hotellobby.

En gul lapp rör mig inte i ryggen.

Eller jo, lite, men jag är glad att jag fick den i dag för om jag fått den i går hade jag inte köpt kavajen och jag gillar verkligen den.

3 thoughts on “Lappad

  1. I will not keep calm… – Rosa är definitivt vinnarfärgen.🙂
    Lillemor – Ja, det är nästan så att man skulle kunna tro att de har betalt för att dela ut dem… eh… just ja…😉

Kommentera

