Bara en dag till

Jag vet inte hur ni har det, men jag har ledigt på fredag.

Det ska bli så skönt.

Nu har jag ju en tid att passa, men som kompensation har jag en dejt med Malin också.

Jag behöver en dejt med henne nu.

Fast precis just nu behöver jag sova.

Jag som brukar vara så kvällspigg är hur trött som helst på kvällarna sedan det blev normaltid.

Och så vaknar jag tidigt.

Det är otäckt, det är vad det är.

Jag ska göra vad jag kan för att hitta tillbaka till mitt vanliga jag i helgen.

Bara en dag till på jobbet.

Men sedan ska jag återta kvällarna.

2 thoughts on “Bara en dag till

  1. Jag är INTE ledig. Trodde jag hade halvdag. Men så är jag ju fortfarande konsult. Åh konsulterna jobbar tydligen alltid heldag….

Kommentera

