Jag vann, jag vann, jag vann!

Äntligen vann jag!

Efter tre raka förluster fick jag äntligen gå segrande ur en intensiv och hård Wordfeudmatch.

Det kan hända att jag skrämde kollegorna med en liten vinstdans då.

Fast sedan kom jag att tänka på de potentiella följderna av att ha tur i spel.

Tur i spel, otur i kärlek, ni vet.

Fast Wordfeud handlar väl om skicklighet?

Och inte tur?

Iallafall när jag vinner.

Då är det tack vare min fenomenala skicklighet.

När den jag spelar mot vinner är det bara tur.

Alltså tur i kärlek för mig.

6 thoughts on “Jag vann, jag vann, jag vann!

Kommentera

