Vinnarskalle

Har jag inte bloggat, säger ni?

Jo, men jag bloggade ju i morse.

Efter jobbet har jag tagit en liten promenad, shoppat lite, handlat lite mat, ätit lite middag, tvättat lite tvätt och tittat lite på tv.

Och koncentrerat mig väldigt mycket på Wordfeud.

Malin och jag hittade nämligen på en ny profiltext där jag uttryckte en önskan om någon som var bra på nämnda spel.

Så jag blev utmanad förstås.

Två gånger i rad fick jag storpisk.

Men den här omgången såg riktigt lovande ut.

Tills han smackade in en högpoängare när det var typ bara tjugo brickor kvar.

Nu ser det ut som om jag kommer att förlora en tredje gång.

Det gör mig milt sagt irriterad.

Som tur är för honom tar det sig uttryck i att jag är blixtsnabb på ‘Rematch’-knappen.

Annars kunde det ju hända att han råkade få ett glas rödvin över sig när vi ska ses i morgon.

Jag må vara en riktigt vinnarskalle men det är ju i Wordfeud jag vill slå honom.

Inte i osportsligt beteende.

2 thoughts on “Vinnarskalle

  1. I will not keep calm… – Det gäller att vara kreativ. Fast en del gillar ju inte att förlora. Och med en del kan det hända att jag menar mig själv. Och andra. Fast mest mig själv. Men också andra.😉

Kommentera

