Ont, det gör ont (nu igen)

Nu tror ni det att det ska komma ett till sånt där trist inlägg om hjärta och smärta.

Men pilutta er; det ska det inte alls.

Istället ska jag beklaga mig lite över att jag har så ont i en tå att jag bara vill gråta.

Så. Nu känns det redan lite bättre.

Kanske orkar jag ta tag i att boka en tid för fotvård och se om det går att få någon ordning på den där rackaren eller om det bara är att ta till köttyxan och amputera eländet.

För övrigt har jag ont i rumpan också.

Fast det är jag lite nöjd över eftersom det betyder att jag jobbade på bra under promenaden i går.

Till del skulle det kunna bero på att de hade världens troligen mest obekväma barstolar i båtsushidelen av restaurangen vi var på i går kväll.

Men nej, jag tror allt att det gör ont för att jag håller på att bygga världens sexigaste rumpa med mina promenader.

Vi säger så, va?

3 thoughts on “Ont, det gör ont (nu igen)

  1. I will not keep calm… – Inte den här gången, det är troligen en liktorn. Ont gör det iallafall. Och jag ska uppsöka någon fotkunnig så fort jag hinner. Eller törs; bara tanken på att någon skulle peta på den får mig nästan att kräkas.😮
    Cissi – Ja men då så! Världens sexigaste rumpa på g här!😉

Kommentera

