Normaltid

Det är inte så dumt det här med normaltid.

Jag sov tills jag vaknade av mig själv i morse vilket kändes som sovmorgon.

Sedan drog jag på mig mina rosa kompressionsstrumpor och gick Kungsholmen runt.

Var inte oroliga, jag hade kläder på mig också.

Men inte så himla mycket, trots att det blåste ganska friskt var det skönt promenadväder.

Som vanligt tog det snudd på två timmar och ändå var det bara lunchdags när jag var hemma igen.

Så då passade det ju bra att jag åt lite brunch.

Efter det ägnade jag eftermiddagen åt att känna mig lite ruggig och frusen, duscha och piffa mig, titta lite på tv och somna i soffan.

Sedan var det dags att gå iväg för att bli bjuden på middag på ett ställe där sushi kom farande på båtar.

Trevligt, god sushi och kul grej med båtarna även om det var mindre än jag trodde det skulle vara.

En bra avrundning på helgen.

IMG_7538.JPG

IMG_7539.JPG

Kommentera

