Inga fynd i dag

Om jag var lat i går så har jag varit lite duktigare i dag.

Jag har tvättat och städat.

Och sedan gjorde jag en djupdykning in i klädkammaren.

Dels behövde det röjas lite där och dels hoppades jag väl göra några nya klädfynd.

Den här gången fokuserade jag på toppar och klänningar.

Men det blev ingen vinstlott i dag.

Några som jag fick på mig men som ännu inte sitter snyggt nog för att kunna börja användas.

Dem har jag nu hängt lite mer synligt för att bli provade igen om ett tag.

Vi får se om jag orkar röja mer i kväll.

Det finns några kartonger uppe på hyllan som möjligen kan innehålla några fynd.

Vinterkläder står det, så de kan kanske vänta någon vecka till.

Eller vad tror ni?

2 thoughts on “Inga fynd i dag

  1. Det är himla skönt att röja fast klart ännu roligare när man dessutom kan fynda hos sig själv. Men du har ju några potentiella fynd som bara hänger och väntar på dig:-)

Kommentera

