En bra start

Jag har haft en skön lördag.

Sovit länge och sedan inte gjort mycket alls.

Myst i soffan med tända ljus, läst lite, surfat lite, tittat lite på tv.

Och alldeles nyss slutade det första avsnittet av den nya säsongen av ‘Så mycket bättre‘.

Vilken bra start!

Tänk att jag lyckats glömma hur bra The Ark var, hur deras texter kunde träffa en.

Jag gillade alla låtarna och alla framträdanden, men framförallt kvinnornas låtval och versioner.

Kajsa Grytts för att den var så personlig och innerlig på något sätt.

Carolas för att den texten passar så bra på hur jag känner just nu.

Och Amanda Jenssens för att det finns, eller fanns kanske, några i mitt liv jag gärna skulle sjunga den låten för.

Nu ser jag redan fram emot nästa veckas avsnitt som är Orups dag.

2 thoughts on “En bra start

Kommentera

