En fredagspresent

I morse tänkte jag att det nog var bäst att jag hade på mig den där nya tröjan jag köpte i Danmark.

Så att det inte skulle kännas som om det var en misslyckad spontanshopping av typen ‘pengarna i sjön’.

Då tänkte jag också att jag verkligen saknar ett par snygga men också sköna svarta jeans.

Vilket ju var konstigt eftersom det ju alltid varit en stapelvara i min garderob.

Så jag gick in i klädkammaren och rotade lite i ‘för små’-högarna och hittade ett par alldeles utmärkta svarta jeans.

Som lappen fortfarande satt kvar på.

Som inte bara gick på utan satt riktigt bra.

Det var som att få en present.

Som om det inte var bra nog att det är fredag i dag.

IMG_7425.JPG

7 thoughts on “En fredagspresent

  1. Spader Madame – Tack! Jag tror faktiskt den kommer att visa sig bli väldigt användbar. Speciellt nu när det bara blir kallare och kallare.
    I will not keep calm… – Mycket roligt var det och snart ska jag gå på upptäcktsfärd i klädkammaren tänkte jag. Vem vet vad mer som döljer sig där?🙂
    I mitt huvud – Ja, du vet ju hur det är. Det är en blandning av förvåning och glädje när det händer.
    Tant Augusta – Tack! När ska vi få till en träff?
    Åsa – Visst är det! Men nu ska jag faktiskt försöka sortera ut och slänga kläder allt eftersom de blir för stora.
    Malin – Tack. Men tusan vad svårt det är att se avslappnad och leende ut på selfies.

Kommentera

