Trevligt men pussfritt

Jag överlevde så klart i går kväll.

Hur nervös man än är, även om jag inte var lika nervös den här gången som förra veckan, så överlever man.

Och ofta är det riktigt trevligt.

Jag börjar minnas det nu.

Från förra gången jag höll på med internetdejting.

Men det är ändå en viss anspänning.

Så det är tur att jag har en hel drös dejtingcoacher som peppar mig.

Nu har de skrivit en kravlista åt mig också.

Önskar bara att de kunde svinga något trollspö så att jag automatiskt skulle uppfylla alla punkter på andras kravlistor.

Två dagar kvar till helgen. Det ska jag väl också klara att överleva tycker jag.

4 thoughts on “Trevligt men pussfritt

  1. Åh så roligt. Det har nog bara hänt en gång att jag pussats (läs hånglat loss som FAN) på första dejten. Lika nervöst som det är innan så undrar jag efteråt vad det egentligen var att vara nervös över. Det är ju KUL att babbla med nya människor. Speciellt om det finns en liten glimt i ögat🙂

  2. Cissi – Jag har aldrig hånglat på första dejten, men jag pussades lite på en. Tyvärr verkar han inte vilja pussas mer med mig. Så jag får väl fortsätta leta efter någon som jag vill pussa som vill pussa mig.🙂

Kommentera

