Happy Helsinki

För att vara en måndag då jag skulle upp och flyga har det här varit en riktigt rolig dag.

Först fick jag en taxichaufför som jag åkt med ofta förut, som alltid är jättetrevlig och som jag visste skulle säga något snällt till mig.

Och det gjorde han.

Sedan när jag kom fram till Bromma flygplats mötte jag en av mina favoritkollegor som precis anlänt och fick en kram av henne.

Efter det mötte jag upp den kollega som också skulle till Helsingfors som var pigg och på gott humör.

Och för att göra en lång historia kort flöt dagen på i samma stil och avslutades med en mycket trevlig middag.

Nu ska jag försöka gå ner i varv och få kroppen att förstå att den är långt österut nu och borde vara trött och vilja sova.

Vi får väl se hur det går, men jag får ju en gratistimme i morgon och kommer hem i riktigt hyfsad tid tack vare det.

IMG_7392.JPG

Kommentera

