Tuff men inte så smart

I eftermiddag träffade jag Malin och Ronnie och deras killar i Gallerian.

Det var alltför länge sedan vi sågs men desto roligare att göra det nu.

Men så småningom blev det ju dags att bege sig hemåt.

Och då fick jag det briljanta infallet att jag skulle promenera hem.

Trots att det regnade.

Trots att jag hade mina nya skor på mig.

Sagt och gjort; det blev en blöt promenad på lite mer än fyrtio minuter.

Tufft, men inte så smart.

För hur sköna skorna än var så är de trots allt nya och nu har jag skavsår under höger trampdyna.

Men det var det värt.

One thought on “Tuff men inte så smart

Kommentera

