Inte bara trött

Nu är jag på Kastrup.

Det känns som om det var alldeles nyss jag var här och väntade på att få flyga hem.

Den här gången var det nästan tre timmar kvar tills jag verkligen skulle sitta ombord på mitt plan.

En dryg halvtimme av den tiden satt jag och jobbade med en kollega som nu är uppe i luften på väg till Oslo.

Sedan promenerade jag planlöst omkring med tanken att jag väl skulle råka shoppa någonting.

Inte den endaste lilla sak har jag införskaffat; tänk om jag håller på att bli sjuk!?!

Fast jag tror nog att det beror på att jag inte bara är trött, jag är trött också.

Trött för att jag steg upp redan halv fem i morse, men ännu tröttare för att jag tillbringade dagen instängd i ett mötesrum.

Instängd i ett mötesrum som väl var snudd på för litet för de 16 personer som trängdes där och därför ganska syrefattigt.

16 personer som blev något färre efter lunch men då talade å andra sidan alla förutom jag danska.

Jag tror att jag förstod det mesta, men jag vet inte säkert.

Och nu är jag trött; sa jag det?

En och en halvtimme kvar till take-off…

2 thoughts on “Inte bara trött

  1. Det är så himla jobbigt när man sitter i ett rum utan syre.. Ofta märker man inte det förrän man tex har gått ut och kommit in igen och bara känner den där instängda doften… Euw…

  2. Miss U D – Precis så är det! Man förstår inte varför man är helt slut, lämnar rummet och när man kommer tillbaka slår insikten bokstavligen emot en när man kliver in i rummet igen.🙂

Kommentera

