Fight or flight

Nu ska jag snart göra något modigt igen.

Närmare bestämt i morgon efter jobbet.

Det har varit under uppsegling ett tag och började kännas inte bara nödvändigt utan till och med efterlängtat.

Men nu…

Nu när det faktiskt är bestämt sticker min inre fega skit upp huvudet och tycker att det nog bara kan gå åt pipan.

Och vill strunta i alltihopa.

Fast så är det ju det där med att man måste våga för att vinna…

Hur man än vänder sig har man rumpan bak, som de säger.

Regnar gör det också.

Tisdag, va?

Tur att jag ska träffa en kollega ikväll som brukar vara bra på att peppa mig.

8 thoughts on “Fight or flight

  1. Klart du ska våga! Om man inte försöker kan man inte vinna! Åh vad är det absolut värsta som kan hända?
    Pepp och Kram!

  2. Cissi – Vi vet båda vad det värsta som kan hända är.😉 Tack för pepp och kram, här kommer lite tillbaka.❤
    Karin – Just. Påminn mig om det sedan.😉
    I will not keep calm… – Tacken!

  3. Pepp, pepp!!!! Håller tummarna att det går bra, men oavsett så är det ju som Karin skrev: Du är ju en vinnare bara av att du gör nåt du tycker är läskigt!

Kommentera

