Grå, grå, grå, grå

Hej hopp – måndag igen.

Och jag har några riktiga mardrömsgrejer som måste göras i dag.

Trots det var jag faktiskt på bra humör i morse; det har varit en fin helg på många sätt.

Även om en del av det som lyfter mitt hunör riskerar att visa sig vara en illusion har jag bestämt mig för att njuta av det medan det varar.

Så det fanns ingen annan anledning till att jag klädde mig helt grått än att jag tycker att grått är flott.

Och att jag älskar min nya mjuka, varma långkofta.

Även om den får mig att se stor ut.

IMG_7270.JPG

9 thoughts on “Grå, grå, grå, grå

  1. Cissi – HM, deras stora storlekar. Jag köpte den online och insåg att jag nog inte kommit ikapp i min storleksutveckling i huvudet och har köpt minst en storlek för stor. Nu finns den i butikerna också, men alla har ju inte de stora storlekarna.

  2. I will not keep calm… – Ja, så här års får skönt företräde. Jag känner ett stort mysbehov just nu.🙂❤
    Tant Augusta – Klänning är fina grejer och jag tror minsann att jag ska ha en sån på onsdag.🙂
    I mitt huvud – Eller hur! Inget tycks ändå vara för evigt så lika bra att njuta i nuet.🙂

  3. Grått E flått… Min mest frekventa i garderoben, tillsammans med svart – muntert värre… Och koftan snygg inte stor som nämmnedes tidigare🙂

Kommentera

