Sicken otur

Det visade sig att min packning inte var helt genomtänkt.

Och har man missat att packa sånt man behöver är man ju tvungen att ge sig ut och shoppa.

IMG_7152.JPG

IMG_7160.JPG

Det kan möjligen ha varit så att jag egentligen inte behövde vare sig den där tröjan eller skorna.

Men om någon skulle påstå det kommer jag att protestera å det bestämdaste.

För jag behövde helt klart det promenerande som shoppandet gav anledning till.

Det är inte lika kul att bo på hotell när man är ensam.

3 thoughts on “Sicken otur

  1. Ensam på hotell är inte kul – bra då att befinna sig i ett område där ma kan promenera sig till lite nödvändig shopping. Jag är i norrland, det festligaste är Lindex och svensk hemslöjd – jag går inte igång på vare sig det ena eller andra. Jag packade löparkläderna och tänker mig en rejäl runda ikväll…

  2. Åsa – Men var i Norrland är du då? För jag menar, många städer i Norrland är faktiskt riktigt civiliserade.😉 Men löpning är ju nyttigare än shopping, både för plånboken och kroppen.
    Lillemor – Nu förstår jag inte alls vad du menar.😉

Kommentera

