Lita på magkänslan, eller inte

Jag var ju tvungen att stiga upp tidigt i morse.

För att hinna duscha, klä mig, sminka mig, packa det sista, parkera om bilen och hoppa in i en taxi klockan 06:10.

Allt det där gick bra.

Tror jag åtminstone; jag är lite osäker på vad jag har packat egentligen.

Men det råder ju inte direkt brist på snygga kläder att shoppa här i Köpenhamn om det skulle behövas.

Vad som värre är är den här förbaskade nätdejtingen.

Det är inte många som väcker mitt intresse.

Och av någon anledning fick jag plötsligt en dålig magkänsla när det gäller en av dem.

Frågan blir ju då om jag ska anta en positiv attityd och tänka att magen så klart har fel.

Eftersom jag ju är unik och underbar på alla de vis.

Eller lita på magkänslan och försöka dra ner förväntningarna på, eller helt släppa den personen.

Vad tänkte jag på när jag gav mig in i det här igen?

3 thoughts on “Lita på magkänslan, eller inte

  1. Våga! Om magkänslan håller i sig när och om ni ses, då är det bara säga tack men nej tack. Åh gå vidare till nästa dejt. Någon gång springer vi på den rätta!

  2. Cissi – Det är nog mannen från förr och det som hände med honom som spökar, och förhoppningsvis ska det inte gå så varje gång.🙂
    I mitt huvud – Nej, nej, nej!😉

Kommentera

