Värsta bästa firarlördagen

Jag hann visst inte blogga i går.

Det var inte så konstigt för jag ägnade hela dagen åt att fira.

Först var jag ute i Åkersberga och firade att min systerdotter Matilda fyllde elva.

Vi fick god mat och inte mindre än tre tårtor varav en var en mycket spännande och god rawvariant av Key Lime Pie.

Av alla presenterna var väl kattungen Sushi ändå den mest uppskattade.

IMG_6992.JPG

IMG_7037.JPG

IMG_7036.JPG

IMG_7039.JPG

IMG_7038.JPG

IMG_7040.JPG

IMG_7041.JPG

Efter det åkte jag hem, parkerade bilen, svidade om och åkte iväg till en inflyttningsfest.

Det visade sig att jag inte kände några andra än värdparet vilket ju kändes lite spännande.

Men det blev en riktig toppenkväll.

Ännu mer god mat, precis sån mat jag tycker om inklusive en fantastisk cheesecake med dulce de leche. Allt till restaurangkvalitet.

Sällskapet var trevligt och inspirerande också; det blev allt från sångtävling till djupa diskussioner om livet.

IMG_7021.JPG

IMG_7022.JPG

En bättre lördag än den jag hade igår kan man nästan inte önska sig. Jag hoppas att ni också haft en fin lördag.

2 thoughts on “Värsta bästa firarlördagen

  1. Alltså att få en kattunge i födelsedagspresent! Gudars vad jag hade dött av lyckorus när jag var liten om det hade hänt. Så himla fint!

Kommentera

