Påminnelse till mig själv

Jag var på restaurang i fredags också.

Min vän Veronica och jag hade ju bestämt att inte tappa den kontakt vi återupptog i somras och tyckte att det var dags att ses nu.

Vi hade egentligen tänkt gå till Peppar men där tar de inga bordsbokningar och det var upp till en timmes väntetid.

Så vi hamnade på Raw på Rörstrandsgatan.

Till stor belåtenhet.

Förutom det att vi var tvungna att lämna vårt bord redan klockan åtta.

Eftersom de tar bordsbokningar där och uppenbarligen många såna.

Nu gjorde ju inte det så mycket eftersom vi kunde gå hem till mig där vi kunde sitta bekvämt och tala fritt.

Men ändå…

Nästa gång jag ska ut på restaurang ska jag komma ihåg att
välja en där man kan boka bord och faktiskt göra det också.

Boka bord alltså.

IMG_7043.JPG

Kommentera

