Glömde nästan…

Det har varit en hektisk vecka.

Och i morgon åker jag till Köpenhamn och blir kvar där till på torsdag.

I dag har jag varit helt fokuserad på det jag behöver inför resan.

Jag gick visserligen ut på en promenad men det var för att jag behövde köpa några saker just för resan.

Så jag höll nästan på att glömma att det var dags att se över månadens räkningar.

Men bara nästan.

Som tur är.

Nu är det gjort och bara det där med packningen kvar.

Vi får väl se om jag hinner sova något innan jag måste åka till flygplatsen.

3 thoughts on “Glömde nästan…

  1. Tant Augusta – Lite som städning. Måste göras, går inte att göra en gång för alla utan måste göras om hela tiden. Booooring.😉
    Cissi – Tack! Jag gillar verkligen Köpenhamn men hinner ju inte se så mycket när jag är där och jobbar. Måste åka dit privat någon gång också.🙂

Kommentera

