Min nya melodi

Eftersom Västerås tycks ha återgäldat min kärlek med halsont och feber hemmamyser jag i dag.

Och det gör jag i, tadaa:

IMG_6923.JPG

Kjol!

En stretchig pennkjol från H&M och en tjock, varm kofta från Odd Molly som jag någon gång spontanköpt på deras outlet och sedan glömt bort.

Egentligen har jag inte skor på mig utan sockor men man måste ju piffa till sig när kameran åker fram.

I vilket fall som helst var ju det jag egentligen ville säga att kjol och klänning är ju fantastiskt.

Både snyggt och bekvämt och skall hädanefter bliva min melodi.

För att det ska kunna bli så måste fler klänningar och kjolar införskaffas.

Och troligen måste jag köpa minst ett par stövlar också för att inte frysa om benen, eller hur?

Tur att det är lön i morgon.

9 thoughts on “Min nya melodi

  1. Svart, strechig pennkjol är verkligen det bästa plagget. Jag kan rekommendera fleecefodrade strumpbyxor (finns typ på Twilfit och Åhlens) till de kyligare dagarna!

  2. I will not keep calm… – Strumpbyxorna var lite si och så men jag skulle ju bara vara hemma. Men tack. Och tack, jag tänker vara frisk redan i morgon. Möjligen med lite hjälp av lite mediciner.❤

  3. Rätta takter😉 nya kompisar att njuta av hösten i… Jag har två mjuka pennkjolar – något av det skönaste man kan vara riktigt fin i🙂 krya på dig

  4. Åsa – När jag först fick den här blev jag lite besviken att den var i stretchmaterial men det visade sig ju vara hur bra som helst. Måste kanske se till att köpa en till.🙂

  5. Jättesnygg kjol! Kjol och framförallt klänning är bäst tycker jag. Gäller att utnyttja alla möjligheter att få chansen att kombinera bekvämt och snyggt

  6. Johanna – Tack. Jag är fortfarande lite skeptisk till hur mina ben ser ut, men jag ska öva. Köpte ett par tjockare strumpbyxor i dag som jag hoppas ska sitta skönt.🙂

Kommentera

