En mycket bra helg

Vilken bra helg!

I går fredag fick jag besök av min vän Åsa. Hela vägen från Brunflo.

Vi gick till restaurangen RAW på Rörstrandsgatan, hängde med en guldfärgad ännu mer långväga besökare och åt fantastisk mat.

IMG_6780.JPG

IMG_6789.JPG

IMG_6788.JPG

Sedan gick vi hem och tittade på Idol.

Ja, jag tittade på Idol. Vad gör jag inte för mina vänner?

Åsa sov över också så i morse åt jag den bästa sortens frukost. Det vill säga den sorten när man har sällskap. Och äter gott.

IMG_6794.JPG

På eftermiddagen var det dags för mig att åka ut till Ingarö och fira mina brorsdöttrars födelsedag.

Där var det dukat till fest, vädret fantastiskt och hela familjen satt ute och åt gott.

IMG_6864.JPG

IMG_6862.JPG

IMG_6866.JPG

IMG_6860.JPG

Efter paketöppning, prat, skratt och kramar åkte jag hem och nu sitter jag här och gör minnesanteckningar.

Eftersom jag har förstått att hösten kan vara på ingång på riktigt nu och man kan behöva komma ihåg såna här härliga stunder framöver.

Hoppas ni också haft en bra helg.

3 thoughts on “En mycket bra helg

Kommentera

