Tröttmössa

Han dök ju upp online sedan, Analytikern, och ville chatta.

Han är så rolig att prata med!

Och tydligen tycker han samma om mig för vi blev sittande alldeles för länge och pratade.

Nästan bara strunt.

Sånt där ordbollande som jag gillar.

Efter ett tag frågade han om jag skulle kunna tänka mig att inom en inte alltför avlägsen framtid träffa honom.

Det svarade jag ja på.

Fast jag vet fortfarande inte vart han jobbar.

Och jobbar gör jag själv inte så bra i dag eftersom jag är så trött.

Men det var det värt.

8 thoughts on “Tröttmössa

  1. Tant Augusta – Jag har sett två bilder. De ger lite olika bild av hur han ser ut men mina bilder visar ju också olika sidor av mig. Och det finns förstås ingen garanti att bilderna verkligen föreställer honom.😉
    I will not keep calm… – Ni menar att han skulle sagt ‘tyskt företag’ men menat ‘schweiziskt företag’?😉
    Åsa – Spännande på ett bra och roligt sätt, det tänker jag med.🙂

Kommentera

