Två ting äro vita

Eftersom det ju tydligen fortfarande är sommar…

Och eftersom jag inte skulle presentera någonting för ledningsgruppen i dag…

Och eftersom mascarafläckar tydligen går bort i tvätten…

Så hade jag vita jeans och vit blus i dag.

Och min nya sjal.

Och mina nya skor med remmar över foten.

Och eftersom vi nästan inte hade något varmvatten alls i huset i morse när jag skulle duscha kunds jag inte tvätta håret utan fick ha det i hästsvans.

Och eftersom öronen då syntes väldigt mycket letade jag fram ett par örhängen som råkade passa väldigt bra till sjalen.

Det är inte så vanligt att jag har örhängen eftersom jag inte har hål i öronen och de flesta clips eller skruvlrhängen gör så ont.

Men de här hade jag på mig hela dagen.

Nu har jag ont i örsnibbarna men inte i fötterna.

Slut på viktig rapport.

IMG_6737.JPG

4 thoughts on “Två ting äro vita

Kommentera

