Vilka är oddsen?

Det är en konstig värld vi lever i.

I går blev det äntligen att jag faktiskt chattade med någon på en av dejtingsidorna.

En som det var riktigt roligt att chatta med.

Men så upptäckte vi något…

chat

Klart att den jag till slut finner intressant nog att chatta med visar sig jobba med samma sak som jag i samma bransch som jag.

Vi är inte många.

Och vi är väl troligen konkurrenter.

Jag tror inte han kommer vilja chatta mer med mig.

Of all the gin joints in all the towns in all the world…

7 thoughts on “Vilka är oddsen?

  1. Fru Fransson – Och ibland vill lika barn leka men känner att det kanske inte vore lämpligt.🙂
    Karin – Galet liten.🙂
    I will not keep calm… – Präxis!
    Cissi – Han hörde av sig sen iallafall så vi får väl se.🙂
    Spader Madame – Jag brukar spara den frågan ett tag. Det är ju en deal-breaker.😉
    I mitt huvud – Det skulle kunna betyda en del begränsningar vad gäller vad vi kan prata om. Vi får se.🙂

Kommentera

