Är det det här ni kallar kärlek?

Nej, nu blev det lite tokigt igen.

Jag försöker ju tänka ‘Varför inte‘ nu.

Och jag tycker verkligen att det är dags.

Att släppa tankarna på mannen från förr och att våga mig ut i dejtingsvängen igen.

Men de dejtingsidor jag var med på var sega och allting kostade pengar.

Så i morse fick jag ett ryck och gick med på två andra.

Fel, fel, fel!

När jag inser att folk faktiskt går in och tittar på min profil, och ännu värre när någon skickar ett meddelande får jag bara magknip.

Både för att de ju ändå inte är mannen från förr.

Och för att jag nog ändå inte är redo, även om jag vill vara det.

Tanken på att gå på en dejt med allt vad det innebär gör mig kallsvettig.

Varför är det så svårt det här med kärlek?

3 thoughts on “Är det det här ni kallar kärlek?

  1. Cissi – Fast det känns lite taskigt mot de jag isåfall skulle dejta utan att egentligen vara intresserad?
    LibraryBeth – Vi får väl se hur djupt in jag vågar kasta mig.🙂

Kommentera

