Dagens roliga

I dag har jag jobbat hemifrån.

Men det var inte det som var dagens roliga.

Nej, dagens roliga är att i dag har jag varit på Hunky Dorys kontor.

Jag blev bjuden på god lunch och svarade sedan på frågor om hur jag tänker kring kläder och annat.

Som avslutning fick jag titta på den nuvarande kollektionen och den som kommer till nästa sommar.

Eftersom Hunky Dory är ett av mina favoritmärken kände jag mig otroligt priviligerad bara av att få komma dit.

Och av det jag såg kan jag säga att det kommer att fortsätta vara det åtminstone ett år till.

IMG_6586.JPG

3 thoughts on “Dagens roliga

  1. Spader Madame – Det var det verkligen. Lite läskigt också, men mest skoj.🙂
    I mitt huvud – Ja! Och så kan jag börja spara pengar redan nu så att jag kan köpa typ allting.🙂

Kommentera

