Stämningen är ok

Så vågen tordes väl inget annat än att visa ett godtagbart resultat i morse.

Bra det.

Sedan att jag klädde mig helt i svart eftersom det var som om hela världen var insvept i ett grått moln i morse.

Och väderleksrapporten i går kväll sa regn.

Men att det nu är strålande sol och varmt så att jag höll på att smälta bort när vi åt lunch ute.

Det drar ju ned stämningen något.

Att jag har tid i tvättstugan i kväll lär inte heller bidra till någon stämningshöjning.

Fast det är ju ändå måndag och då kan jag nöja mig med ok, det kan jag.

I morgon blir det dessutom festligt värre eftersom jag ska börja dagen med att bli tafsad på brösten.

Vem skulle inte bli på gott humör av det så säg?

5 thoughts on “Stämningen är ok

  1. Bra att vågen skötte sig!
    Men kan du skicka ner lite sol till Östgötaslätten, här är det så mörkmulet så jag har tänt lampor mitt på blanka dagen…

    Och svarta kläder signalerar POWER!!

  2. Regnet är här, kan jag meddela! Men det var fint på vägen till jobbet och hela arbetsdagen, så då får vädret godkänt av mig.🙂 Att vandra hem under paraply med bokradion i öronen kändes bara extra stämningsfullt. Man måste gilla vardagarna- de är ju så många. Hoppas du får en bra vecka, kram!

  3. Fru Fransson – Jag försökte skicka solen ner till dig, hoppas den kom fram för här är den inte längre.🙂
    Smultron – Du har rätt! Jag ska härmed försöka ta vardagarna till mitt hjärta.🙂 Hoppas du också får en bra vecka. Kram!

  4. Hälsa vågen och säg att det är bra att den sköter sig!! Bergis är det så att du oxå gör det, sköter dig alltså!? Bra där!!
    Jag blev tafsad på brösten förra veckan, och man får vara tacksam för det lilla.

  5. I mitt huvud – Jag börjar bli lite nervös nu, för den där bröstundersökningen. Men det gick hyfsat bra förra gången, jag varken grät eller skrek av smärta.🙂

Kommentera

