Inte ens det

Jag har inte gjort någonting alls den här helgen.

Inte ens promenerat Kungsholmen runt.

Trots att vädret var så fint.

Fast jag har tydligen webshoppat lite.

Och diskat.

Vilket var ett större jobb än man kan tro eftersom jag saknat inspiration att göra det länge.

Men nu har jag bestämt mig för att bjuda hem familjen på middag nästa lördag.

Och ska själv bort på fredagen.

Så då blev jag nästan tvungen att ta tag i lite grejer här hemma.

För övrigt är jag väldigt nervös inför invägningen i morgon bitti.

Om det fortfarande står stilla eller till och med har gått uppåt kan det bli väldigt dålig stämning här.

Väldigt dålig stämning.

2 thoughts on “Inte ens det

  1. Bra med planer för nästa helg! Grymt nyfiken på shoppingen. Vilka härligheter ska få flytta hem till dig? Många kramar fina du!

Kommentera

