Sommar, sommar, sommar

Jaha, plötsligt var det sommar igen.

Jag var inte riktigt beredd på det utan hade svarta jeans och svart kavaj på jobbet i dag.

Inte lyckat alls när vi satt ute i stekande sol och åt lunch.

Men eftersom jag är så klurig hade jag en tunn blus under kavajen så efter att jag tagit av mig densamma var det bara skönt att sitta i solen.

Fast i morgon blir det vita jeans.

Lika bra att suga ut det sista ur de där vita jeansen.

De är verkligen de perfekta, vita jeansen; riktig jeanstjocklek på tyget och bootcut nedtill.

Tyvärr har folk redan börjat påpeka att de nog är för stora för mig nu så nästa sommar är de definitivt det.

Bara ytterligare en anledning att vara tacksam för att det vackra vädret är tillbaka.

Att jag kan passa på att använda de vita jeansen menar jag.

Och bara utifall att någon nu sitter och oroar sig kan jag meddela att jag kommer att ha någon slags topp på mig också.

Så fint väder kommer det aldrig bli att jag skulle gå topless på jobbet.

3 thoughts on “Sommar, sommar, sommar

Kommentera

