En resa bakåt i tiden

I kväll har jag varit ute och ätit med mina kollegor.

Vi var på Rolfs kök på Tegnergatan här i Stockholm.

Jag var där någon gång på 90-talet men har inte varit där sedan dess.

Allting var sig likt.

Utom menyn kanske.

Jag minns faktiskt inte vad som var på menyn då för så länge sedan.

Men nu är den helt fantastisk; allt vi åt var ytterst vällagat och smakade så gott att jag önskade att det aldrig skulle ta slut.

Jag rekommenderar verkligen ett besök även om priserna var ganska höga.

IMG_6415.JPG

IMG_6414.JPG

IMG_6395.JPG

3 thoughts on “En resa bakåt i tiden

  1. I will not keep calm… – Det var ett helt gäng stolar som var högre än julgranar där.🙂
    Pappa – Ha ha ha. Lite uppåt väggarna var det, men maten var fantastisk och det fanns möbler på golvet också.🙂

Kommentera

