Lurad

Det kan ju finnas många anledningar att känna sig lurad här i livet.

Bland annat kan det ju komma ett meddelande från någon verkligt trovärdig person om att det minsann är kallt.

Då kan det ju hända att både myströja och blåjeans åker på.

Och så visar det sig att det inte alls är kallt.

Iallafall tycker inte jag att det är kallt i dag.

Fast det gör inte så mycket för jag har verkligen längtat efter att få använda den här tröjan.

Jag köpte den i början av sommaren för att den är ljusljusrosa och ser så där mjuk ut att jag tänker att någon borde känna när de ser mig i den att de bara måste krama mig.

Det hände visserligen inte i dag, men det kanske var för att det egentligen var för varmt för myströja.

IMG_6249.JPG

5 thoughts on “Lurad

  1. Yllet – Tack.🙂 Hoppas SJ samlade sig och såg till att du kom hem så att du också kunde få en trevlig kväll.
    Spader Madame – Jag litar på den här personen vad det gäller det mesta.🙂 Tack.❤

Kommentera

