Premiären uppskjuten

Det är visserligen inte något toppenväder här i Stockholm i dag.

Men det är fortfarande ganska varmt.

Så myströjepremiären är uppskjuten.

Istället har jag på mig en kavaj från Noa Noa som säkert är sju år gammal.

Och som väl nästan är lite som en myströja eftersom den är i typ sweatshirtmaterial.

Men den känns ändå lite mer kontorstjusig än en myströja.

Så har jag klackskor också.

Det tycker vänster fot och vad var en sällsynt dålig ide.

Det är väl så det är, det går aldrig att göra alla nöjda.

Jag känner mig ändå ganska glad i dag.

Kanske kan man inte ha ont i foten och vaden och själen samtidigt?

IMG_6206.JPG

9 thoughts on “Premiären uppskjuten

  1. Vad glad jag blir när jag ser bilden av dig. Du ser så pigg ut och verkar vara riktigt på hugget. Det är min tjej det.
    Pa

  2. Miss U D – Tack.❤
    Spader Madame – Så det är därför man ska vara ute och gå! Så att man får ont på andra ställen.😉
    I will not keep calm… – Tack. Roligt att ni tycker det, själv tycker jag ljuset är så konstigt och jag får konstiga skuggor runt ögonen av glasögonbågarna.🙂
    Pappa – Tack. Ska bli skönt när ni kommer hem igen och vi kan ses lite mer.❤

Kommentera

