I kväll gick det

Jag har egentligen behövt ägna mig åt nagelvård ett tag nu.

Naglarna började bli så långa att de liksom fastnade mellan tangenterna på datorn.

Men det har inte funnits tid att ta tag i det.

I går ville jag ju absolut ut och gå och tänkte att jag skulle hinna nagelfix ändå, efter promenaden.

Fast då hade jag ju så himla ont i foten.

Och det visade sig att det är i princip omöjligt att ägna sig åt nagelvård när man har ont i foten.

Ännu svårare när man måste hoppa upp och stretcha krampande vader lite då och då.

Lyckades trots det klippa och fila ner naglarna.

Så där runt elvatiden.

Ingen tid kvar att måla alltså.

Men i kväll!

I kväll fanns det inte en chans att jag skulle promenera.

Så nu har jag mörkt vinröda naglar.

Det känns som om det är dags för såna färger nu.

Och det är snyggast när naglarna är lite kortare också, tycker jag.

Bildbevis kommer eventuellt i morgon.

Om jag slipper få lakansstruktur på naglarna under natten.

3 thoughts on “I kväll gick det

  1. Fru Fransson – Det känns verkligen som ett lyft när man har nymålade naglar i en färg man verkligen gillar.🙂
    I mitt huvud – Det är lite frustrerande att det tar sån tid, det är det. Men värt det.🙂

Kommentera

