Det är fint här

Befinner mig nu på Tylösands hotell och vår augustikonferens.

Jag har det bra här.

Omgiven av trevliga och snälla kollegor i vackra omgivningar.

Och havet! Jag hör havet från mitt rum.

Jag hör visserligen också musiken från nattklubben och ljuden från festande ungdomar.

Men det gör inget för jag hör trots det också havet.

Jag älskar ljudet av havet.

Någon kväll innan jag åker härifrån ska jag sitta på stranden och helhjärtat njuta alla intryck från havet.

Men inte ikväll.

Ikväll var det skaldjursbuffet och spontanmusikquiz på chefens rum.

Och nu måste jag försöka sova.

Det står mycket på min att-göra-lista för i morgon.

IMG_6087.JPG

IMG_6085.JPG

IMG_6086.JPG

7 thoughts on “Det är fint här

  1. Tess – Ha ha ha. Skaldjuren åt vi i matsalen med typ 150 andra, musikquizet var bara vår lilla avdelning. Men det var ett stort rum, en svit faktiskt.🙂
    Cissi – Havet är magiskt.
    I will not keep calm… – Helt distraherad är jag tyvärr inte, men jag har det bra, det har jag.🙂

  2. Lillemor – Åh, som jag ville det, men det blev ändå inte så.:-(
    Shamrock – Jo då, lite bättre kan man ha det. Man kan vara där privat med någon man tycker om och bara njuta, inte jobba.🙂

Kommentera

